Back on track

Så var det söndag kväll igen. Men denna gången känner jag faktiskt INTE att det känns jobbigt att helgen är slut. Snarare tvärtom. Det ska bli kul att gå till jobbet imorgon och jag ser fram emot en fullspäckad vecka som kommer innehålla en hel del träning men också lite annat smått och gott. Bland annat ska jag och Anna gå på bio på onsdag och se New Moon =) Det ska bli så skönt att bara göra saker. Eftersom jag varit sjuk så länge har jag verkligen saknat att träffa folk. Oavsett hur skön min soffa är så blir det sjukt långtråkigt att bara ligga ensam hemma flera dagar i sträck. Nu ska jag snart åka och träna och nu tänker jag satsa järnet på träningarna så att jag hittar formen inför SM! Wish me luck ;)

Kommentarer
Postat av: You know me...

Good luck! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback