Det går åt rätt håll..

Äntligen vaknade jag upp en morgon utan huvudvärk. Kanske att den här förkylningen (eller vad tusan det är?) håller på att ge med sig. Idag är det även lite ljusare utomhus och jag kan t.om. se skymtar av den blå himlen. Förhoppningsvis kanske solen letar sig fram också, det vore underbart.

Jag tänkte stanna hemma och ta det lugnt hela dagen idag så att jag verkligen blir ordentligt frisk. Imorgon ska jag ev. träffa Hanna och Cami vilket aldrig blev av förra helgen då jag också var sjuk. På söndag ska jag förhoppningsvis träna. Det är helt sjukt hur mycket jag saknar konståkningen när jag inte kan träna. Och nu måste jag dessutom se till att komma i form till SM.

Nu ska jag äta frukost och se på film. 

so long! Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback