Dumma baskilusker!

Jag fattar inte varför jag aldrig blir frisk. Varannan dag har jag ont i halsen och varannan dag är jag snuvig och har hosta. Och så håller det bara på så. Ingen feber men massa trötthet. Känner mig inte tillräckligt sjuk för att vara hemma från jobbet, men känner mig ändå inte tillräckligt frisk för att kunna träna och göra det jag vill. Det är frustrerande och förfärligt irriterande! Hade varit mycket bättre om det bara bröt ut riktigt ordentligt och sedan gick över (eller helst av allt att det bara försvann, men sådan tur kan man väl inte ha??). Funderar på att dra till ishallen och bara åka lite ikväll, ingen konditionsträning eller liknande, bara lite skär och kanske några hopp för att hålla igång mig. Jag har ju trots allt SM om drygt en månad och då vill jag ju självklart vara på topp. men jag vet inte...

träna eller inte träna, det är frågan???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback