Första elitserietävlingen avklarad!

Så har man tävlat sin första elitserietävling i Kungsbacka. Behöver väl egentligen inte säga mer än att det var min sämsta tävling någonsin. Har aldrig fått så låga poäng någonsin med detta bedömningssystemet. Jag kände mig som bambi på hal is tävlingen igenom. Nästa helg blir det tävling i Stockholm och jag hoppas verkligen att det ska gå bättre! Jag får faktiskt skylla lite på att jag har nya skridskor. Jag har ingen känsla alls med de skridskorna vilket gör att mina programkomponenter försämras avsevärt. Men jag hoppas på att hinna åka in dem lite bättre till nästa helg så att jag kan visa vad jag verkligen går för.
Ikväll blir det träning igen och trots att jag är skittrött så tänker jag kämpa på. Nu ger jag järnet och hoppas att det håller! Detta betyder så otroligt mycket för mig så jag tänker inte ge upp!!
Ha en bra söndagskväll allihopa!
Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback