Tredje gången gillt..

..eller nästan i alla fall. I helgen var det dags för min tredje elitserietävling, denna gången i Tibro. Efter två ganska kassa tävlingar var jag revanchsugen till max. Och efter min förmåga och mina förutsättningar åkte jag faktiskt bra, framför allt i mitt långprogram där jag egentligen bara hade en miss, en enkel axel istället för en dubbel. Nu återstår en tävling i elitserien för hösten (Tyresö om två veckor) och lyckas jag bra på den har jag kanske chansen att ta mig vidare till SM som går i Linköping precis innan jul. Det känns spännande men framför allt roligt att tävla och träna just nu. Jag börjar verkligen känna mig i form igen efter bytet av skridskor vilket är ett stort plus. Nu är det skönt att det är två hela veckor kvar till nästa tävling så jag hinner vila upp mig lite och hinna andas ut innan det gäller igen.
Nu ska jag sova för jag är dötrött. Orkar inget mer idag.
ha de gött hajj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback