update

I helgen var jag i Stockholm och tävlade min andra elitserietävling. Det gick mycket bättre än helgen innan men därmed inte sagt att det gick bra. Nu till helgen blir det elitserietävling nummer tre för mig i Tibro. Jag måste se till att åka bra ifall jag ska ha en chans att kvalificera mig vidare till SM vilket är mitt mål! Just nu fokuserar jag oerhört mycket på min konståkning och däremellan jobbar jag och försöker behålla mitt sociala liv. Det är lite pussligt måste jag säga.
Idag har jag hälsat på min älskade mormor. Det var så mysigt att bara få en liten pratstund med henne och jag inser mer och mer hur viktigt det är att prioritera henne nu när hon inte mår så bra.
Just nu sitter jag i soffan framför bonde söker fru. Jag har precis ätit en god kvällsmat bestående av rostade mackor med marmelad och ost samt en kopp varm choklad. Ibland får man unna sig det där lilla extra goda i vardagen =)
Tänkte snart lägga mig och sova för jag är dötrött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback