Ännu en helg till ända

Så var det snart måndag igen. Jag kan inte fatta hur snabbt helgerna går. Denna helgen har jag verkligen fått gjort mycket. Köpt och installerat trasiga lampor i lägenheten, hjälpt mormor att göra kopia på hennes nyckel, hämtat skrivaren hos mamma och pappa, hjälpt Paula och Nicko att måla huset, varit på UG, varit på Allum och shoppat, varit på trerätters middag hos Carlsson, tränat två gånger, varit på Noas barnvälsignelse, satt fast alla stenar på min  nya konståkningklänning, träffat J. Inte konstigt att tiden har gått fort, jag har knappt hunnit sitta ner. Imorgon ska jag jobba och träna, jag ska även försöka diska och städa lite i lägenheten och kanske lägga i en tvätt. Nu ska jag stupa i säng så att jag orkar med den kommande veckan.
Love Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback