Elitserien

Fick just beskedet att jag kom med i elitserien i konståkning =) känns jättebra! Nu ska jag bara hitta tillbaka till den formen jag hade innan sommaruppehållet. Dagens träning gick bättre än de senaste träningarna, men jag har fortfarande långt kvar innan jag är på topp. Det känns dock roligare att ha ett tydligt mål med sin träning vilket förhoppningsvis ska visa sig inom kort. Nu känner jag att jag vill kämpa på trots att det är slitigt och tufft ibland, 

Idag har jag haft en go dag med Emelie och jag har fått se hennes och Max's nya lägenhet i Björkekärr. Verkligen mysigt och det gjorde mig faktiskt lite sugen på att flytta bara för att få inreda lite själv =)

Nu ska jag inta positionen vid symaskinen. Vad jag håller på att sy denna gången är hemligt för närvarande =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback