En chans att andas

En ledig dag mitt i veckan är helt underbart. Framförallt när det är strålande sol och man känner att man har energi över. Idag har jag sovit länge, käkat sen frukost, tagit en lång promenad med syrran i solskenet, storhandlat, tränat och tagit det lugnt. Igår jobbade jag, städade hela lägenheten, tvättade alla fönster, klippte gräsmattan, rensade rabatterna, diskade ca 1 veckas disk och käkade pizza med Anna. Jag tror ALDRIG att jag har fått såhär mycket gjort på två dagar som jag fått nu och det känns rätt bra. Nu sitter jag och tittar på 2½ men, en av mina favoritserier på TV och om en timme ska jag åka och träna igen. Trots att jag gjort så mycket känns det verkligen som att jag har fått en chans att andas. Nu känns det inte längre så tokigt att hösten är på väg.

 

Och till alla mina vänner vill jag passa på att säga: Jag älskar er väldigt mycket och jag hoppas att ni som känner er träffade verkligen tar åt er!!! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback