klänningen färdigsydd =)

Så har jag äntligen sytt färdigt min konståkningklänning. Måste ändå säga att jag blev nöjd. Det tog mycket längre tid än det brukar. Delvis för att jag är så seg och delvis för att jag gjorde en modell som jag aldrig har gjort innan vilket innebar att jag fick sprätta en hel del. Men som sagt nu är den färdigsydd och nu ska jag bara sätta på massa fina glittriga stenar innan den är helt färdig. Då lovar jag att lägga ut en bild så att ni får se ;)

Nu ska jag fortsätta att se på Grabben i graven bedvid. Det är verkligen en mysig och rolig film. Sådär lagom lättsam och precis vad jag kände för en onsdagsvkäll som denna =)


Kommentarer
Postat av: Felicia

Grattis till elitserien!!

Och... Kan du inte lägga upp en bild på din nysydda klänning?

Kramkram

2009-09-04 @ 12:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback