Nytt jobb

Så har man jobbat sin första riktiga arbetsdag på nya jobbet. Måste säga att det var en aning jobbigt eftersom jag var frusen, hade ont i huvudet och var allmänt hängig. Min förkylning har inte riktigt släppt ännu och saken förbättrades ju inte av att jag hade fel skor på mig så att jag fick gå runt halva dagen med blöta fötter. Trots detta gjorde jag mitt bästa för att försöka göra ett gott intryck, om jag lyckades eller ej kan jag inte svara på men det känns ändå som att jag kommer att trivas ganska bra. Personalen verkar trevlig och barnen verkar jättegoa.
Nu ser jag fram emot en god kopp te i soffan och ett försök att tina upp min frusna kropp. Jag har verkligen frusit hela dagen idag! Ska även försöka lägga mig tidigt så att jag mår bättre imorgon.
Ha de gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback