11:e plats på elitseriefinalen

Jag skulle ljuga om jag påstod att jag var helnöjd med helgens tävling, men det var verkligen inte katastrof för det. Det konstiga med mig är att jag nästan alltid lyckas få samma poäng oavsett om jag åker bra eller dåligt. Gårdagens kortprogram var som sagt helt okej, men med två onödiga poängavdrag. Dagens långprogram var knaggligt. Jag gjorde ingen jättegrov miss egentligen, men jag lyckades få minus på i princip allting och då blir det inga bra poäng. Dessutom var jag väldigt trött efter en veckas sjukdom så jag orkade ju knappt programmet vilket självklart syntes på poängen också.

Nu har man i alla fall avslutat en väldigt intensiv men rolig tävlingssäsong. Jag ska väl vara glad att jag över huvudtaget fått chansen att få tävla elitserien i år, men det känns ändå inte riktigt bra. Det är inte alltid roligt att komma bland dom sista på varenda tävling och jag har inte tävlat en enda tävling i år där jag verkligen känt mig nöjd med min insats. Jag hoppas att jag lyckas hålla mig kvar i elitserien till hösten för i så fall ska jag visa vad jag verkligen går för.

Jag vill också känna mig fin och duktig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback