27:e april

Så har man fått lön igen.. och hälften är redan borta pga. räkningar =(  well well.. ingen idé att klaga, man ska ju vara otroligt tacksam över att man har ett jobb och en inkomst så att man får lön varje månad. (Eller iaf. några månader till). Idag har det varit en lång dag. Först jobb följt av utvecklingssamtal. Sedan direkt hem för att åka och storhandla med syrran och sedan hem och äta och betala räkningar. Ska lägga mig tidigt eftersom jag inte riktigt är frisk. Hoppas på att denna förkylning ska ge med sig snart så att jag kan känna att jag kan göra det jag vill (träna!).


Och så har jag en liten confession.. jag åt godis igår fast det inte var min godisdag.. blir så irriterad på mig själv att jag inte kan hålla på mitt avtal. Förlåt Felicia =S


Nu ska jag knapra esberitox och titta på desperate housewifes!


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback