En slapp kväll..

Idag när jag kom hem från jobbet vid halv sju stod syrran i köket och lagade mat. Köttfärssås med spagetti.. ibland är det riktigt gött att komma hem alltså =) gott var det.. tack syster!
Resten av kvällen har jag mest suttit i soffan och glott på TV.. (som vanligt) men jag kan ju iaf. skylla på att jag fortfarande är förkyld så jag hade ändå inte orkat göra något ansträngande.

Nu ska jag dra mig till sängs och jag hoppas på att jag är frisk imorgon när jag vaknar. Imorgon blir det jobb följt av utvecklingssamtal och senare på kvällen förhoppningsvis träning. Däremellan får vi väl se om vi (jag och syrran) kommer iväg till Blomsterlandet för att införskaffa vårens blommor till utekrukorna. Nu ska det bli fint hus här =)

Och en sak till.. idag är det exakt en månad kvar tills SATC 2 kommer ut på BIO! *längtar*.

God natt!
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback