Ett nyttigare liv

Så har man återigen bestämt sig för att vara nyttig. Just nu är en passande tid för mig eftersom vår tävlingssäsong i princip är slut och eftersäsongen drar igång. Det innebär alltså färre träningar i veckan och större risk att lägga på sig inför sommarsäsongen. Något som jag verkligen inte vill. 

Men shit vad svårt det är att vara nyttig. Har ikväll suttit framför tv:n några timmar och dessutom vetat att jag har en chokladkaka och en halv chipspåse liggande i skafferiet. Sötsuget har varit påtagligt men jag har ändå lyckats stå emot. Bra jobbat Sara! Detta kanske tack vare att jag och Felicia bestämde oss för att sluta med godisätandet (eller åtminstonde begränsa det till en gång i veckan) tillsammans och t.om. skakade hand på det. Jag är ju inte den som sviker så vore det inte för vårt lilla agreement så hade jag nog suttit här med en tom chipspåse och ett chokladpapper framför mig. 

Så nu vill jag tacka Felicia för en av mina jobbigaste kvällar på länge men framförallt för starten på ett nyttigare liv!
=)


Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Felicia

Varsågod!

2010-04-08 @ 00:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback