Från ett hotellrum i Örebro

Sitter just nu på ett hotellrum i Örebro och slappar lite. Har varit och tränat imorse och om tre timmar ska jag tillbaka till ishallen. Korta igår gick helt okej, men ett fall på 3T och ett tidsavdrag på en poäng var kanske lite onödigt. Idag ska jag bara bevisa att jag kan ännu bättre!

Idag är det strålande sol och klarblå himmel här i Örebro och det var riktigt skönt att gå till ishallen imorse. Men jag måste bara berätta vad som hände på vägen. När jag gick på trottoaren stötte jag på en and. Och jag tänkte att han flyttar säkert på sig om jag fortsätter gå, men icke. Istället fällde han ut vingarna och skrek åt mig. Jag har aldrig sett en så uppretad and och det var ganska komiskt. Men jag tog det säkra före det osäkra och gick runt den, inte vet jag om dom attackerar?!

Nu blir det till att krypa ner under täcket en stund och vila upp mig så att jag klarar av att genomföra en bra tävling! Ha de gott, haj!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback