Hänt sen sist!

Nu var det ett tag sedan jag skrev..

Förra veckan jobbade jag som vanligt, tränade lite och försökte få lite ordning på mitt liv. 

Helgen började riktigt bra. I fredags vann vi göteborgs showtävling (konståkning) med vårt disconummer! 3000 kronor till oss och så äran förstås. Bra jobbat tjejer!

I lördags bokade jag och Hanna sommarens semesterresa. Grekland, here we come! Detta är något som jag verkligen ser fram emot jättemycket!
I söndags hade jag en riktig fixardag. Jag slängde massa skräp, tränade, städade och tvättade bilen. gött när man känner att man får lite gjort.

Nu är det måndagkväll och jag har precis kommit hem från dansen. Ska hoppa in i duschen och sedan äta lite kvällsmat.

Ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback