Träningssäsongen är slut, men inte tävlingssäsongen =S

I måndags hade vi som sagt sista träningen på is i vår ishall. Nu smälter dom isen och lägger inte dit den förrän v. 33 igen. Vad som känns lite jobbigt är att jag fortfarande har en tävling kvar. Elitseriefinalen! Imorgon har vi hyrt in oss i Kungälvs ishall och även på söndag. Men annars blir det inte så mycket träningar innan tävlingen som är nästa helg. Tänkte dock att jag ska ut och springa någon dag, kan vara bra med tanke på att det är påsk nu och då finns det en risk att man proppar i sig lite för mycket av det goda. 

Annars har man ju helt plötsligt en massa fritid. Idag har jag t.ex. fikat med en kompis och om en stund ska jag in och träffa en annan kompis. Var ju sjukt längesedan jag träffade vänner på en vardag över huvudtaget!
Nu ska jag fixa naglarna :)
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback