Ytterligare en seg hemmakväll...

Så sitter man här framför datorn igen. Har fortfarande en enveten förkylning som inte vill ge med sig. Jag är så trött på att vara sjuk! Skulle tränat idag egentligen men jag hade verkligen inte orkat, hoppas min tränare inte blev allt för arg på mig för han lät inte speciellt glad när jag ringde och sa att jag inte kommer. Men jag kan ju inte hjälpa att jag tappat mitt immunförsvar helt!

Idag har jag och syrran varit på blomsterlandet och köpt fina blommor till våra ytterkrukor. Vi kommer nog att få ordning på vår lilla uteplats i år med ;)

Kvällens att göra lista består iaf. av:
1. Laga ett par byxor
2. Laga ett par skor
3. vika tvätt
4. Duscha
5. Måla naglarna

Ha en skön kväll!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback