Bröllop!

Igår var jag på min kära vän Johannas bröllop. Hon och Emanuel var hur fina som helst och det var verkligen ett underbart bröllop. Förutom att brudparet var bedårande så var det roligt att se alla gäster som var så uppklädda och fina. Själv hade jag en rosa klänning som jag hade sytt själv. Under festen kom jag på mig själv med att sitta och drömma om mitt eget bröllop. Vilken klänning kommer jag ha?, vilkla gäster kommer jag bjuda?, Vilken mat kommer jag att bjuda på? och framförallt vem kommer jag gifta mig med? (om jag nu någonsin gifter mig vill säga ;))

Jag antar att jag får fortsätta att drömma ett tag till, under tiden ska jag försöka lära mig att hon numera heter Hauptmann och inte Bengtsson i efternamn. Det blir en stor omställning!

Här kommer några bilder från bröllopet!



Det vackra brudparet




Mina fantastiska vänner




Jag i min egensydda klänning

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback