Grattis syrran ♥

Idag fyller världens bästa storasyster 27.. GRATTIS ELINA =)


Jag gick upp klockan fem imorse eftersom jag började jobba klockan sex.. man är ju inte mänsklig så tidigt på morgonen, men trots att ögonen gick i kors hel förmiddagen gick arbetsdagen ganska fort. Sedan har jag varit hos sjukgymnasten och fått akupunktur och lite senare blir det träning och till sist födelsedagsfirande..

Idag har solen tittat fram lite och då känner jag mig genast på lite bättre humör. Jag vill verkligen inte att denna sommaren ska vara slut än... jag är liksom inte redo för det. Något som jag däremot är redo för är helgen.. Bara en arbetsdag kvar.. =P


En bild på min syster och mig! /Sara ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback