update..

Nu var det ett tag sedan jag skrev här så här kommer en liten uppdatering.

Förra veckan var jag och bästa Hanna i Parga, Grekland och bara hade det himla gött. vad kan vara bättre än turkosblått vatten, Grekisk mat och strålande sol hela dagarna? Bästa semestern på länge och jag har allt blivit lite brun också :P 

Igår började jag jobba på mitt nya jobb. (Parasollens förskola i Gråbo). Än så länge känns det väldigt bra och jag tror att jag kommer att trivas!

På lördag ska jag på bröllop då min kära vän Johanna gifter sig. Ska bli så kul och jag håller just nu på att sy färdigt klänningen som jag ska ha på mig. Tror den blir riktigt bra =)

Nästa vecka drar konståkningsträningarna igång igen. Ska också bli himla gött att träna på is igen. Eller träna över huvudtaget, jag har varit ganska kass på det den sista tiden pg.a. skada.


Här kommer en go bild från Grekland.. Jag vill tillbaka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback