Veckan som gått..

Denna veckan har gått otroligt fort! Det kan bero på att jag fortfarande är ny på jobbet så där finns det hela tiden nya saker att lära sig. I onsdags var det studiedag och även ett tillfälle för mig att lära känna mina nya kollegor lite bättre. Dom är verkligen jättegoa så jag tror absolut att jag kommer trivas. 

Igår efter jobbet träffade jag dock mina gamla kollegor då vi var ute på Öijared och red islandshästar tillsammans. Det var så kul attt rida och jag fick till och med galoppera! (något som jag inte gjort på säkert 10 år). Känslan av frihet uppe på hästryggen var fantastiskt! Jag vill göra om det snart igen =)

Sedan har konståkningsträningarna satt igång denna veckan också vilket har varit riktigt härligt! Till och med träningsvärken har kännts go =)

Idag har jag träffat G. Vi var och Bowlade och åt glass. Sedan gick vi hem till honom och tittade på TV! Helmysig kväll =)

Nu ska jag sova.. är verkligen dötrött (tror det är något fel på mig så trött som jag är)! Imorgon blir det BIO med Alicia och Victoria!


Här kommer en fin bild på mig och Skjoni:


God natt! Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Heej! :) visst är din headerbild gjord i picnik? (a) tycker jag känner igen den. hihi ^^ vad sommarjobbar du med?

kram rebecka :)

Postat av: Rebecka (svar)

haha oj, ursäkta ^^

tack så mkt :) var har du gjort en söndag som denna? :D

2010-08-22 @ 19:58:35
URL: http://downup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback