Dan före dan...

Så var den den 23:e December... Jag har haft en av mina stressigaste dagar, men samtidigt en av mina mest effektiva. Sedan jag vaknade kl 05.00 imorse har jag knappt suttit ner. Först var det jobb, sedan handla, sedan till allum för att handla de sista julklapparna, sedan till ishallen för att träna, sedan hem och städa för att till sist baka massa julgodis, slå in paket och rimma tillsammans med Anna. Det har varit en bra dag på många sätt men det ska bli otroligt skönt att få sova.

Hela den här veckan ha för övrig varit ganska fullspäckad. Igår kväll var jag tillsammans med massa sköna människor på Liseberg. Det var mysigt att bara strosa runt och titta på alla fina lampor och umgås med fina vänner.

I tisdags firade jag minijul med mina goa flodatjejer (ingen som bor kvar i Floda dock). Vi åt gröt, pepparkaka och massa annat smått och gott. Och så bytte vi julklappar med fina rim. Mys helt enkelt.

Imorgon ska jag hem till familjen och umgås. Vi får se vilka som dyker upp och inte..

Nu ska jag som sagt sova.. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback