God morgon! (Eller kanske god middag?)

Jag vaknade hur som helst nu. Skönt med sovmorgon, fast ibland finns det väl gränser?! Kan ju skylla på att det blev lite sent igår och att jag (som vanligt när helgen infaller sig) behövde sova ut. Jag hade i alla fall en jättetrevlig kväll igår. Först var jag hemma hos min kollega Rååse i Gråbo och hade lite myskväll med bl.a. middag, glögg, julklappsleken och massa skratt tillsammans med mina kollegor. Ibland behöver man träffas utanför jobbet för att hinna prata om allt sånt som man inte hinner prata om på jobbet. Och då menar jag självklart inte jobbprat. Jag har, som jag nämnt tidigare, väldigt goa kollegor och det är bara roligt att få lära känna dem ännu mer. Vi pratade bland annat om hur viktigt det är att trivas med sina arbetskamrater på jobbet och jag tror att alla var överens om att vi har det ganska bra i vårt arbetslag just nu. 

Efter en go kväll hos Rååse var det dags att åka hem. För de flesta i allafall. Jag visste att några av mina gamla kollegor och vänner hade tjejfest på andra sidan Gråbo så jag bestämde mig för att kika in en sväng. Hemma hos Karin var partyt i full gång och jag stannade lite längre än jag hade tänkt. Vi spelade spel, tittade på roliga youtubeklipp och bara flamsade. Alltid härligt att träffa dem också. Klockan kvart i tre bestämde jag mig dock för att åka hemåt och sängen var otroligt skön att krypa ner i. Somnade nog på en halv sekund och vaknade kvart i ett. 

Nu tänkte jag försöka få i mig lite frukost och sedan ska jag försöka ta det lugnt och ägna dagen åt mig själv (något som jag är riktigt dålig på). Ikväll blir det julfest med tomteluva. 

Ciao! 
Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback