"här kommer isprinsessan som bränner bullar"..

..var kommentaren jag fick av en förälder när jag kom till jobbet i morse. Att det var jag som satte igång brandlarmet förra veckan har ju inte undgått någon i alla fall. Tur att man har lite humor! Idag har jag haft ont i huvudet precis hela dagen och jag trodde aldrig att dagen skulle ta slut. Egentligen slutade jag jobbet kl. 15.00 idag, men eftersom vi skulle ha vårt luciafirande med barnen idag var det bara att stanna kvar. Luciafirandet gick bra och barnen var så duktiga. 

Väl hemma blev det mat och soffläge. Ingen träning idag alltså vilket kanske var bra. Är ju så trött att jag inte vart jag ska ta vägen. Sängen kanske är en bra idé?!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback