Juldagen-Annandag jul

Juldagen började ganska slappt. Jag vaknade sent och käkade frukost framför tv:n. Sedan slappade jag i soffan tills syrran kom hem. Då fick jag för mig att jag skulle inviga min julklapp; Mitt våffeljärn. kanske inte min bästa idé men någon gång måste ju bli den första. På en smet som skulle räcka till 10-12 våfflor lyckades jag åstadkomma 4 st hyfsade. Jag kanske inte behöver säga så mycket mer, men köket såg ut som ett bombnedslag efteråt. Sedan myste jag och syrran i soffan med våfflor och Sex and the city 2. 

På kvällen åkte jag tillsammans in med Anna för att först förfesta hos hennes kompis Faridah och sedan gå ut. Vi var fem tjejer som var redo för göteborgs partyliv och som tur var kom vi in på Lounge efter en stunds köande. Kvällen avslutades med dans på ett mycket trångt dansgolv, men jag hade roligt i alla fall. 

Idag vaknade jag kl 09.00 av att klockan ringde. Dags att åka till ishallen för att träna. Träningen gick sämre än någonsin, men vad kan man förvänta sig efter alldeles för få timmars sömn. I eftermiddag ska jag hem och äta julbord med familjen och farmor. Det är tradition på annandagen och det ska bli mysigt att träffa farmor. Ikväll blir det träning igen, lika bra att förbränna alla kalorier man smäller i sig. Nu ska jag nog ta igen lite sömn..

Langar en bild från igår:


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback