Sankta Lucia..

Bara för att det är den 13 december kände jag att den rubriken var passande. Har egentligen inte så mycket mer att säga om just Lucia. Vi ska ha vårt luciafirande på jobbet imorgon och det ska bli mysigt.

I morse när jag vaknade hade jag ont i halsen, ont i huvudet och ont i magen. Dessutom var jag så trött att jag mådde illa. Ingen bra start på dagen men jag kände mig ändå inte tillräckligt dålig för att stanna hemma. Får alltid så dåligt samvete när jag är hemma från jobbet på grund av sjukdom så jag brukar inte stanna hemma om jag bara känner mig lite krasslig. Barnen på jobbet går ju runt med rinnande näsor och hosta för jämnan så det är ju inte konstigt att man blir lite risig ibland. 

Idag har jag alltså jobbat och när jag kom hem lagade jag och Elina middag; Ungstekt falukorv och hemmagjort potatismos. Det blev riktigt lyckat. Sedan åkte jag och tränade vilket var mindre lyckat. Jag frös hela träningen och ramlade mest runt på isen. Riktigt trött var jag. Nu ska jag se klart på Svenska Hollywoodfruar och sedan blir det bums i säng. Maria Montazami är så himla rolig att jag inte vill missa programmet :P

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback