SM

Har suttit framför datorn hela förmiddagen och tittat på SM i konståkning via web-tv live. Roligast var ju att Mathias Andersson från min klubb vann klassen juniorer herrar. GRATTIS! Idag har även seniorerna tävlat och i damklassen vann Victoria Helgesson och i herrklassen vann Kristoffer Berntsson. 

För ett år sedan var jag själv med och tävlade vilket var så otroligt roligt. Jag kanske aldrig får chansen att få vara med på ett SM igen men jag är stolt över mig själv att jag lyckades ta en plats förra året. Det har trots allt varit ett av mina mål med konståkningen under alla år. 

I år har jag inte varit i bra form på någon av mina tävlingar men jag hoppas på att kunna ändra det inför vårterminen. Min nästa tävling är i Göteborg den andra helgen i januari och jag känner mig redan taggad och revanchsugen inför den. 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback