Snö, snö och snö..

Vissa stunder avskyr jag denna snön.. men det finns ändå tillfällen då jag faktiskt uppskattar den. De senaste dagarna har jag faktiskt försökt njuta av det vackra snötäckta vinterlandskapet som vi just nu lever i. Igår var jag, Nikolina och Sara ute på Öijared och åkte längdskidor. Och det var verkligen helmysigt. Idag har vi åkt pulka med barnen på jobbet och sedan har jag och Felicia gått en mysig vinterpromenad vid Nääs slott. Det är fantastiskt vackert på vintern och egentligen kanske det inte är snön som jag avskyr utan kylan. Jag är en sådan människa som jämt och ständigt fryser och det blir självklart mycket värre under vintern. 

Här kommer i alla fall lite fina bilder från mina mysiga vinterutflykter:

Längdskidåkning på öijared:



Vinterpromenad vid Nääs slott:

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback