Tredje advent..

Imorse vaknade jag kl 07.00 av att klockan ringde. Egentligen skulle jag vara i ishallen kl 08.00 och träna, men jag hade ont i huvudet och kände mig inte alls bra så jag valde att somna om och ställa klockan på 08.30 istället. När klockan då ringde kände jag mig inte alls piggare, men då hade jag inget annat val än att gå upp. Kl. 09.45 skulle jag vara i kyrkan för att repa igenom sångerna inför adventsgudstjänsten som jag skulle vara med och sjunga på. 

Att få sjunga tillsammans med mina underbara vänner är något av det bästa jag vet. Det var jag, Helena, Johanna och Ida som skulle sjunga tillsammans idag och vi hade repat in tre stycken vackra julsånger (varav en gick väldigt väldigt ljust). Att det sedan var näst intill fullt i kyrkan gjorde ju inte saken sämre. Detta är verkligen något som jag har saknat!

När jag kom hem var jag helt slut. Jag har legat i soffan hela eftermiddagen och känner att jag börjar få lite ont i halsen. Men jag tänker definitivt inte bli sjuk nu så därför har jag redan börjat kurera med vitaminer, massa vatten och te. 

Nu ska jag fortsätta att mysa med film och lussekatt. Har precis tänt det tredje ljuset i min adventsljusstake.

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback