Trött, tröttare, tröttast!!!

Att somna kl 19.00 i soffan en fredagkväll är knappt okej. Denna veckan har verkligen tärt på mig. Stress, sena kvällar och tidiga mornar. Man orkar inte. Och att sova i snitt 5-6 timmar i snitt per natt är alldeles för lite för mig. Inte konstigt att man däckar tidigt när helgen väl kommer. Idag har jag jobbat och sedan har jag i princip suttit i soffan sedan jag kom hem vid 15-tiden. Hatar verkligen att vara såhär trött.

Imorgon har jag sovmorgon och det ska bli otroligt skönt. Och på kvällen blir det 25-årsfest för goa Johanna som för övrigt fyller år idag (GRATTIS!). Jag tänkte eventuellt åka in till stan eller kanske till Allum en stund på dagen och inhandla mina allra sista julklappar. Jag inser att alla mina helger fram till jul är uppbokade med bl.a. julbak, julfester och födelsedagskalas så det är nog lika bra att få färdigt julklapparna i tid. 

Nej nu är det nog dags att släpa fötterna in till sängen, jag orkar inte hålla ögonen öppna snart.. Galet att klockan bara är 21...

God natt!!!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback