Uppvisning och julshopping...

Idag vaknade jag kl 07.00 och kände att jag sovit alldeles för lite. Sedan var det dags att bege sig till ishallen för årets konståkningsuppvisning för förskolor och skolor. Föreställningen hette "Drömmarnas magi" och innehöll en del trolleri och magiska konster. Jag hade huvudrollen som trollkarl vilket var väldigt roligt, men samtidigt väldigt stressigt med tanke på att jag även var med i andra nummer och skulle hinna byta om däremellan. Vi hade hur som helst tre föreställningar och jag måste säga att det gick bra för mig på alla tre. Mina barn från jobbet var där och tittade, och även barnen från mitt förra jobb så jag hade allt en liten fanclub uppe på läktaren =D. 

Efter uppvisningen åkte jag in till stan tillsammans med mina kära systrar för lite julshopping. Det var så mysigt att gå runt tillsammans med dem och shoppa och fika. Mer sånt tack! Vi fick shoppat en hel del julklappar vilket känns väldigt bra med tanke på att det alltid brukar bli så stressigt dagarna precis innan jul. 

Nu har jag kommit hem och om en liten stund bär det av till ishallen för lite träning. Egentligen är jag helt dötrött, men imorgon är det fredag igen så jag ska nog överleva!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback