Relax... (?)

Efter en superstressig vecka sitter jag i soffan och försöker koppla av. Det går inget vidare. Jag kan knappt sitta still fast jag inte har något annat vettigt att göra. När man vänjer kroppen vid massa stress är det svårt att bara koppla bort den sedan. Den kommande veckan kommer antagligen att bli lite lugnare, men frågan är vad det innebär såhär i juletider.

Som jag sagt tidigare så är det mest roliga saker som händer. Men när man har alldeles för mycket så kan till och med roliga saker kännas betungande och lite så har jag känt denna veckan. Just nu drömmer jag mig bara bort till en varm sandstrand i karibien. Hade verkligen behövt semester.

Nu blir det ett varmt bad i alla fall. Ett tappert försök att koppla av..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback