Massor att göra men ingen energi!

Jag vet att det är lika bra att sätta igång med allt som ska göras, men jag orkar inte resa mig från soffan! Hade egentligen helst bara velat dra täcket över mig och krypa ner i sängen tills snön har töat bort och allt känns lite lättare. Det skulle vara skönt att vara en björn och gå i ide för ett tag. 

Det är mycket som snurrar i mitt huvud just nu, men jag har iaf. skrivit en lista så att jag kan börja beta av den. "man får börja med det lilla" som min kära vän F sa, även om det ibland kan kännas som en utmaning. 

Så.. ett, två, tre nu börjar jag beta av min lista!!



Kommentarer
Postat av: Din kära vän F

Tjoho, en lista är en MYCKET bra start!!!

Och starkt av dej att sjunga på begravningen idag!

Puss o kram

2010-03-02 @ 19:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback