Som sagt..

...jag har världens roligaste kollegor!
Igår fyllde Karin på jobbet år och vi hade lite fest hemma hos henne med hela arbetslaget. Tacos, vin, singstar och massa flum. Denna kväll var högst välbehövlig och jag njöt i fulla drag =) Jag säger bara "fint decoltage!"

Sedan sov jag och Malin över hos Karin vilket nog var ganska smart med tanke på snöstormen. Fast jag och Malin låg och pratade hela natten och jag tror inte vi somnade förrän klockan var halv sju på morgonen. Klockan nio kom dessutom Karin in glad och käck (?) och väckte oss.. suck, två och en halv timmes sömn. 

På morgonen kunde vi inte få upp ytterdörren.. den hade frusit fast =S Tur att Karin har snälla grannar som hjälpte oss ut. Så efter frukost och lite morgontjöt var det dags att bege sig hemåt. Först fick vi dock skotta fram våra bilar som nästan var begravda i snö. På hemvägen råkade jag slira av vägen och ner i ett dike, men det gick som tur var ganska bra att ta sig upp igen.


Här kommer några sköna bilder från kvällen =)

Glada gänget


Vår fina födelsedagspresent till Karin


Madde och Kalle rockar fett =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback