Torsdag eftermiddag

Sitter just nu hemma och glor på tv i soffan. Slutade jobbet kl 13 idag och åkte sedan till optikern för synundersökning. Jag ser lite sämre på höger öga, men inte tillräckligt för att ändra styrkan på linserna. wiie.. blev faktiskt glad eftersom jag varje gång jag är där har fått mer och mer styrka. Kanske att det börjar avta. 

Har sedan varit hemma och tagit det lugnt. målat naglarna, tittat på SATC och lyssnat på musik. Ska snart hämta syrran vid tåget och sedan blir det till att laga mat innan jag ska åka och träna.


Är dock så trött att jag bara vill spy, men vad ska man göra åt det?. Imorgon är det fredag och då ska vi ha fest med alla goa kollegor på jobbet. Kommer att bli superkul!!!


♥♥♥ Sara


Kommentarer
Postat av: Cami

Hoppas att du får en toppendag! Själv ska jag ut till Gullbringa och fira Pojkens mamma som fyller år idag =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback