Valentines day...

..igen. Och fortfarande singel. Det är väl bara att försöka att gilla läget antar jag. I fredags var jag och Emelie på Bio. Vi såg filmen Valentines day. Den var en aning klichig, men ändå helt okej. En typisk romantisk komedi med allt vad det innebär, men det var å andra sidan precis det humöret som jag var på så det passade bra. Igår träffade jag Anna och det var verkligen en väbehövlig dag med lite shopping och massa mys. Idag har jag och syrran varit på Allum och shoppat lite och sedan har jag varit i stan och fikat med goaste Hanna. Denna helgen var från början helt oplanerad men har visat sig blivit riktigt bra.

Och såhär på Alla hjärtans dag vill jag ge en STOR KRAM till alla mina underbara vänner! Jag önskar att jag kunde visa hur tacksam jag är för att ni finns i mitt liv. Ni gör mig hel!!



♥♥♥ Sara



Kommentarer
Postat av: Cami

Och en stooooor kram till dig med sötis!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback