Vampire Diaries

Sitter just nu och tittar på andra avsnittet av den nya serien Vampre Diaries.. Måste erkänna att jag var lite skeptisk innan eftersom det kändes som en Twillight-kopia men efter att ha sett nästan två avsnitt är jag fast. Visst jämför jag en hel del med Twillight, och än så länge tycker jag nog att Twillight är snäppet bättre, men detta är definitivt en serie som jag tänker följa. 

Ikväll hoppade jag över mitt andra träningspass för dagen, vilket gav mig riktigt dåligt samvete. Samtidigt vet jag att jag inte hade orkat prestera något vidare på grund av trötthet och huvudvärk. Tänkte försöka lägga mig tidigt så att jag orkar jobba imorgon. Ser sedan fram emot en ledig helg vilket jag inte haft på länge. 

Usch jag är så trött just nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback