2 januari 2010

Första gången jag skriver det nya året. Känns lite konstigt måste jag säga. Nyårsafton var bra. Jag firade hos Anna med god middag lite lekar och dans. Avlade nyårslöftet att jag ska bli en bättre människa =D Låter kanske lite flummigt, men jag har kommit fram till att det är något som jag verkligen vill sträva mot. Jag ska vara ärlig i alla situationer (både mot mig själv och andra) och försöka sprida lite mer glädje och kärlek runt omkring mig!

Gårdagen var helt slapp. Jag gjorde inte mycket mer än att titta på TV och sitta framför datorn. Anna var dock här en sväng på kvällen och det var mysigt.

Idag ska jag träffa Hanna. Det var verkligen längesedan nu så det ska bli kul =)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback