Årets första tävling!

Så var tävlingssäsongen igång igen. Idag tävlade jag båda mina program på samma dag vilket är ovanligt. Det blev med andra ord en lång dag i Uddevalla. Korta gick bra, fast som vanligt fick jag inga levlar och min dubbel axel var inte runt. När jag skulle tävla långprogrammet var jag ganska trött men kämpade ändå på ganska bra. Ramlade på en dubbel flip och missade lite i min hopp-piruett, men fick för en gång skull lite levlar, bla. level två i stegsekvensen. Tyvärr fick jag inte så höga poäng som jag hade hoppats på men det räckte till en första plats så jag är ändå nöjd!

Nu är jag dötrött och snart blir det sängen. Ska bli skönt att sova!
God natt!

Kommentarer
Postat av: Malin

fin blogg du har!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback