Back to work...

Så har man jobbat igen efter en veckas semester. Eller ja, semester vet jag inte..var på träningsläger i Lysekil en vecka vilket inte direkt var slappt. 5 träningspass per dag och massa svett. Som tur var har det varit fint väder så man har kunnat ligga och pressa vid havet mellan träningspassen. Lite färg har jag allt fått!

Men konstigt nog har jag ändå längtat efter jobbet. Och jag måste säga att det var riktigt skönt att vara tillbaka idag. Jag trivs så bra på Blåmesen. Bara två veckor kvar nu och det känns faktiskt ganska sorgligt =(

Igår kväll när jag kom hem var jag på långpromenad med Malin. Det var mysigt förutom att hon försökte kasta en död orm på mig ;) crazy!!

Idag har jag som sagt jobbat och sedan har vi varit och lämnat Elvis hos veterinären eftersom han kissar blod =( Han får stanna på djurkliniken över natten och det känns faktiskt lite tomt i lägenheten.. Sedan har jag och Elina storstädat hela lägenheten så nu är det så fint så fint :)

Ska alldeles strax gå och lägga mig. Är dötrött efter en nästan sömnlös natt pg.a. skräckfilm (Paranormal activity). jag undrar varför man utsätter sig för skräckfilm om och om igen när man mår så dåligt efteråt?! Man är väl inte som man ska helt enkelt..

Ha en go kväll! Sara ♥

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vi måste absolut träffas snart! Nu var det alldeles för länge sedan. IGEN! =) Vad gör du nu i sommar? Skulle vara kul att kanske åka till stan och ta en fika ute om det är gott väder.

Håller med dig när det gäller det där om skräckfilmer. Jag är precis likadan! Man är konstig, det är bara så;) Många kramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback