Semestern har börjat..

.. och den har börjat riktigt bra! I fredags efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa Hanna som har varit bortrest i nästan 5 veckor. Det är inte klokt vad jag har saknat henne och vi hade en hel del att uppdatera varandra med. Efter en stund på stan åkte vi vidare ner till Lerkil utanför Vallda där vi mötte upp ett riktigt gött gäng för Wolleybollspel, bad och grill. Kvällen var helt fantastisk!

Igår träffade jag Hanna igen. Efter lite shopping på stan drog vi hem till mig för att laga tacos, gino och se på Mamma Mia filmen. Helmysig kväll måste jag säga.

Dagen ser ut att bli riktigt bra den med. Än så länge har solen kikat fram och jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför dagens äventyr... =)
Son long! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback