25-årsfest och lite annat!

I lördags hade jag min 25-årsfest. 28 pers i en lägenhet på 63 kvadrat.. inte illa måste jag säga. Tack alla underbara vänner som ville komma och förgylla min kväll! Trots mycket folk blev det en rätt lugn kväll bestående av mat, dricka, musik, tjöt och lite lekar. Jag var nöjd.


I söndags var jag lite seg men det blev ändå till att städa lägenheten och köra bort skräp till återvinningen. Lika bra att får sådant gjort med en gång. Sedan åkte jag hem till mina föräldrar och firade min älskade lillebror som fyllde 17 år. GRATTIS FINA BROR!!!

På kvällen åkte jag och Anna in till stan för att gå på bio. Sex and the city. Jag har hört att den fått ganska dålig kritik, men jag gillade den verkligen. Man ska nog bara akta sig för att jämföra för mycket med den första filmen.


Idag har det varit studiedag och jag har träffat mina blivande kollegor. Det kändes ganska bra och jag hoppas verkligen att jag kommer att trivas bra på parasollen. (Även om en del av mig alltid kommer finnas kvar på Blåmesen ♥).


Nu ska jag soooova!!! God natt! 

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback