25!!!

Så har man fyllt 25. Jämt och bra eller? (egentligen är ju 25 ett ojämt tal?!) Halvvägs till 50 har jag fått höra några gånger under dagen också och visst börjar det kännas att man är äldre. Jag kan ju erkänna att jag fortfarande är lite åldersnojig.. Tiden går så fort och jag hade gärna spolat tillbaka den några år. Varit tonåring igen fast ändrat på vissa saker och gjort om några av mina stora val i livet. 

Hur som helst kommer jag aldrig att växa upp och bli "riktigt" vuxen. Jag kommer nog alltid att vara lite barnslig och tramsig annars blir ju livet tråkigt.

Har idag fått väldigt mycket fin uppskattning av barn och personal på förskolan där jag jobbar. Fin sång, kaka, choklad och en vacker blomma. Tack så mycket! Barn är så härliga när det gäller sånt. Och tack vare att det var min födelsedag fick jag till och med välja matramsa när vi skulle äta! haha. Gulligt eller hur?!

Sammanfattningsvis har det varit en bra födelsedag.. solen har ju varit framme hela dagen =)

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback