Femkamp

Har idag deltagit i en femkamp på Stonehill. Arrangörer var Lerums tidning som ska göra en reportage-serie i sommar där de ska följa femkampens olika grenar. Alla tävlande var elitidrottare från olika idrotter, fyra tjejer och fyra killar. Vi tävlade i 100m häcklöpning, längdhopp, spjutkastning, höjdhopp och 800m. Det var väldigt kul men ibland undrar jag vad jag håller på med. Det är så typiskt mig att tacka ja till saker utan att egentligen tänka igenom det. Något att jobba på?! Har dessutom ruggigt ont i mitt ben (vet inte om det är benhinnorna eller vad det är). Tror inte att det var en bra idé att utsätta benet för så mycket smärta som jag gjort idag, men jag hatar verkligen att inte kunna träna p.g.a. skada! Hur som helst, resultaten tänker jag inte avslöja här, det kommer ni kunna läsa om i Lerums tidning under juli månad.

Nu ska jag sova..
God natt! Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback