Lysekil!

Nu drar jag till Lysekil för att träna i en vecka. Det ska bli härligt att få snöra på sig skridskorna igen och känna isen under fötterna. Hoppas att det blir fint väder så att man kan bada i havet och njuta av den underbara västkusten. Har ju inte ens tagit premiärdoppet för säsongen än! Håller just nu på att packa ner det sista och heter man Sara Helgesson är det inte lätt att packa för en vecka. Tror jag har med mig alldeles för mycket packning. Har så ycket kläder som jag vill ha med mig men jag kommer säkerligen inte att använda allt. Men eftersom jag kör upp med min egen bil gör det ju inte så mycket. Det är ju bara att dumpa av i bilen om det inte behövs. Värre blir det nog när jag ska packa inför Grekland i augusti.. kanske läge att skriva en packningslista redan nu och hålla sig till den!

Ett annat problem som jag ställs inför är att vara utan dator en hel vecka..(i-landsproblem jag vet, men det blir sjukt jobbigt för mig som är datanörd nr.1). Fast på ett sätt är det nog bra för mig. Jag kanske får tid över till att fokusera på andra, viktigare saker.


Nä, nu blir det mat sedan sticker jag!! ha det gött!


Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback