Tid...

Igår på jobbet stod jag och några kollegor och pratade om ålder, giftermål, barn osv. Jag kan ju själv känna mig lite åldersnojig ibland eftersom jag känner att tiden bara rinner iväg och att jag bara står och stampar på samma ställe i livet. Då fick jag frågan om jag känner mig stressad?. När jag svarade ja på den frågan svarade min kära kollega Stina: "Tänk förr i tiden, då dog de när de var ca: 40-50.. nu är ju medelåldern mycket högre så du har ju massa mer tid till att göra annat!" Haha.. ja jag kanske borde tänka så! Tyckte i alla fall att det var en rolig kommentar. 

På tal om tid. Igår skulle jag fixa pass. När jag tog min nummerlapp stod det 422 på den. Skylten stod på 319. Suck, mer än hundra nummer kvar till min tur. Först tänkte jag att jag skulle vänta, men när jag suttit där en halvtimme och den bara hade gått upp till 338 gav jag upp. Får fixa det en annan dag imorgon. Min tid är lite mer värdefull än att slösa på att stå i kö i flera timmar! Som t.ex. att spela biljard med Cami som jag gjorde senare på kvällen.

Idag har jag varit hos läkaren och fått reda på att jag har en långvarig benhinneinflammation, jobbat och spelat badminton med Malin! Nu är det verkligen dags att jag kommer igång med min sommarträning på allvar. Grekland är inte alltför långt borta nu och jag vill ju gärna känna mig bekväm i min bikini =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback