Malmö, here we come!

Nu har jag nästan packat klart och snart är det dags att gå och lägga sig. Imorgon ska jag upp halv sex för att sedan åka till Lerum och möta upp Madde och Maria. Sedan vidare mot Malmö och säsongens sista tävling SKF-trofén. (SKF står för svenska kontsåkningsförbundet och inte kullagerfabriken ifall någon trodde det). Det är en lagtävling där alla distrikt tävlar mot varandra. Fast man tävlar ändå enskilt och poängen räknas sedan samman och de lag med mest poäng vinner. Det känns bra att ha blivit uttagen till ett av göteborgslagen i alla fall =) Och dagens träning gick ganska bra så jag känner mig ändå ganska laddad. Känner verkligen att jag vill avsluta säsongen med två riktigt bra åk! så om ni vill kan ni ju hålla tummarna lite för mig ;)

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback