Monday..

Helgen gick fort som vanligt.. I fredags efter jobbet åkte jag in till stan för att träffa Hanna och Cami. Det var så längesedan vi sågs och det var riktigt mysigt. Det blev lite shopping och sedan café och massa struntprat.. skönt att bara sitta och tjöta lite och vara sig själv!

I Lördags tog jag sovmorgon och sedan åkte jag och Elina till Allum för lite shopping. När jag kom hem blev det till att städa eftersom jag skulle ha folk här hemma på kvällen. Mina goa kollegor Malin och Karin kom hit för filmkväll och även Anna var här en sväng. det blev en lugn kväll med lite film, godis och vin. Sedan sov Malin och Karin över här och det blev väl lagom mycket sömn om man säger så. Framförallt eftersom man skulle vrida fram klockan ett varv så att man förlorade en timme!

På söndagen gick jag upp ganska tidigt (09.30) och väckte dom andra två ;) Efter frukost och lite velande åkte jag till ishallen där vi skulle ha vår klubbfinal med uppvisning och "tävling". Uppvisningen gick sådär.. VI MÅSTE ÖVA MER! Mitt tävlingsprogram däremot gick helt okej. Ramlade på dubbel axel men klarade resten så jag är nöjd. Sedan åkte jag på kalas för att sedan åka tillbaka till ishallen. Och när jag sedan kom hem vid halv elva var jag helt slut. Bums i säng och idag har jag haft en lång dag på jobbet. 

Det var min helg kort och gott! Hoppas ni haft det bra!

Sara ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback